You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ג' - הפועל תל אביב צפון זכתה בגביע המדינה
ניצחון מרגש. שחקני הפועל ת"א חוגגים יחד עם אלמנתו של אלון שמלי ז"ל (צילום: שחר גרוס)

נערים ג' - הפועל תל אביב צפון זכתה בגביע המדינה

הקבוצה שקרויה ע"ש מאמן הכדורגל, אלון שמלי ז"ל, שנרצח בפיגוע במצרים, ניצחה 0:1 במשחק הדרבי מול מכבי - ומביאה גביע למועדון האדום

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום: שחר גרוס

קצת נחת ושמחה במועדון הכדורגל של הפועל ת"א, שמצוי בתקופה מטלטלת לאחר ירידת קבוצת הבוגרים לליגה הלאומית ובעקבות סימני השאלה בנוגע לזהות הבעלים של המועדון בהמשך. קבוצת הצפון בשנתון נערים ג', שמודרכת ע"י גיא בוארון וקרויה ע"ש מאמן הכדורגל, אלון שמלי ז"ל - שנרצח בפיגוע טרור במצרים ב-8/10, זכתה לפני זמן קצר בגביע המדינה בזכות ניצחון 0:1 במשחק הגמר מול מכבי ת"א, שנערך באצטדיון הלאומי בר"ג - כהצגה מוקדמת לפני משחק גמר גביע המדינה בין קבוצות נערים ב' של הפועל ת"א ומכבי פ"ת, שכמו משחק הגמר של נערים ג' יועבר בשידור ישיר באפליקציית ואתר השידורים של ההתאחדות. כדי להוריד את אפליקציית ההתאחדות,לחצו כאן , כדי להתחבר לערוץ השידורים האינטרנטי,לחצו כאן .

שחקני הפועל ת"א נערים ג' עם הגביע (שחר גרוס)

אחרי שהדיחה בשלב רבע הגמר את האחות, הפועל ת"א דרום, עם ניצחון 0:1, לאחר שניצחה 0:2 בחצי הגמר את מכבי פ"ת - לה המאזן הטוב ביותר בליגת דרג 1, הפועל ת"א צפון עוברת עוד משוכה גבוהה בדמותה של מכבי ת"א - לה המאזן השני בטיבו בליגת דרג 1, וגם הפעם עם שמירה על רשת נקיה. מכבי ת"א לא הצליחה לתרגם את הדומיננטיות שלה במחצית הראשונה להבקעת שערים. לקראת סיום המחצית הראשונה עבירה שביצע שוער מכבי, דרור אל אבימן, על נועם שקולניק מחוץ לרחבה, הביאה להרחקתו של השוער, שהוחלף בנועם גיטרמן. את המחצית השניה הפועל ת"א פתחה עם שער מהיר, מסירה של עומר ישראלי מצאה את טסהפון ברו, שבעט מכ-22 מטרים בצורה מצוינת לרשת הצהובה. מכבי ת"א לא הצליחה לחזור למשחק ובסיום ניצחון 0:1 לזכות הפועל ת"א, שחוגגת זכייה מתוקה בגביע המדינה תוך הנצחתו של אלון שמלי ז"ל.

מכבי ת"א מסיימת עונה עם טעם מאכזב. הפועל ת"א בשבת הקרובה תארח את מ.כ נווה יוסף חיפה ותקווה לסיים את דרכה בליגה עם ניצחון.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים, שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים (שחר גרוס)